tisdag 19 augusti 2014

Extrem sovmorgon och mera kläder

Ja idag tog jag sovmorgon ända till 14! :o var extremt trött igårkväll/natt. Tog nog ut mig mer än jag tror på löpbandet igår kväll :p Men passar ju bra då jag ska jobba inatt, så då kan man nog hålla sig vaken till sju imorgon bitti (:
Har dock sovit riktigt kasst alla dem timmarna. Har drömt så konstigt xD Också väcktes man imorse av att Nima står utanför sovrumsdörren, jamar och krafsar som en galning! -__-

Jag tog mig iaf upp, drack en kopp te och sedan blev det en promenad till Matmästarn för att hämta Nelly paketet -som inte blev av igår-. Har nu provat alla kläderna, men hälften skickar jag tillbaka då jag inte var helt nöjd. Men blev iaf till att behålla ett par shorts -typ skönaste shortsen jag någonsin haft-, en bikini och en bh (:



Nu ska jag nog softa lite innan träning, juice och sedan jobb. Kanske man ska börja på nästa projekt? Blev klar med förra projektet igår, en bloggheader till Tages kusin Emmie (:
Gjort fotona helt digitalt för första och absolut inte sista gången, riktigt roligt att måla med Wacom plattan ^^
Besök Emmie här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar