torsdag 14 augusti 2014

Balkongstek och klädpaket

Har under eftermiddagen stekt i solen på balkongen och ritat klart mitt senaste projekt. Håller på att läsa Stephen Kings novellsamling 'Allt kan hända', och fastnade verkligen för novellen 'The man in the black suit', direkt när jag läste beskrivningen av mannen i fråga så tänkte jag att jag ville rita honom..so here he is, the man in the black suit, the devil'


Sedan har jag och Tage tagit en promenad till Matmästarn -som inte blev av igår- och hämtat ut mina kläder från Gabrielle Clothing (: bytte även in mina Trisslotter till fem nya...har just skrapat dem, inte en ynkans vinst..inte på någon av dem! >.<
Här är iaf det jag hittade i paketet ^^

En luftig sommarklänning, dock ska jag sy fast ett snöre liknande dem där bak att kunna knyta framtill, den var nämligen liite för puffig för min smak :p

En virkad strand tröja/klänning, kommer vara perfekt i Turkiet ;p

I just pimped my passport ^^ tyckte den var så söt så var ju bara tvungen :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar