måndag 1 september 2014

Skolstart

Klev av nattpass 7 imorse, gick hem och sov till kl 9 för att då ta mig upp och infinna mig på uppropet för historiakursen som började idag :) Den var färdig 11:30, och sedan var det föreläsning kl ett..tanken var att sova lite där emellan, men så blev det inte :p 
Första föreläsningen/introduktionen må jag säga var något flummig..får väl se vart detta slutar xD

Har faktiskt inte varit särskilt trött idag..förän på eftermiddagen, då slocknade jag någon timme :p
Innan dess var vi iväg och hämtade paket och handlade. 

Nu har jag precis skruvat ihop Zolas nya bur som kom idag (nu ska den bara målas med så småningom). Zola har även fått sig ett bad och klorna klippta inför inflytten ^^ hon verkar stortrivas! Katterna verkade också ha godkänt den :p 
Dessutom finns det plats på nedre våningen för ett till djur ;p haha nää..det får vänta ett tag xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar