söndag 17 augusti 2014

Osocial nattjobbare

Man känner sig lagom social och aktiv när man jobbat natt. Man vill som helst bara dega i soffan hela dagen :p vilket är ungefär vad jag har gjort xD Har ritat en hel del på ett nytt projekt, annars har jag bara softat :p

Idag -alldeles nyss faktiskt- har jag ju i och för sig gjort något lite mer vettigt, jag har nämligen lackat vårat vardagsrumsbord -f.d. matbord- si så där fyra år efter att jag betsade och gjorde iordning det xD

Jag har även städat lite bland papper. Fyllt i försäkringsbreven om Zolas vet.besök som ska skickas in imorgon och gjort en lista med saker jag måste göra innan vi far till Turkiet -bara en månad kvar nu!-

Sitter nu och funderar på vad jag ska hitta på härnäst..har egentligen massa saker jag skulle kunna göra. Men ska väl försöka få färdigt senaste projektet.
Så har en känsla av att det blir lite ritande och sedan middag innan det är dags att bege sig mot nattjobb 3 av 3.

I brist på andra bilder just nu så visar jag några från en nyfunnen favorit, nämligen konstnären Brandi Milne

"Did you see me?"

"Here alone with you"

"White fawn suger scape"

"Maniac on sugar Island"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar