torsdag 14 augusti 2014

En god gärning?

Tog mig upp imorse trots att jag omedvetet snoozade när klockan ringde, tur att jag ställde den något tidigare än vad jag först tänkt. 

Gjorde mig iordning lite snabbt innan jag gick till Storsjötappen i tron om att få ge lite blod. Men kom ju på att jag i fredags vaccinerades och fick på plats veta att då måste jag vänta minst två veckor innan jag får ge blod "/ så det var bara att avboka och gå sin väg xD

Tog mig en snabb runda på stan istället. Inbillar mig att min goda gärning för dagen -istället för att ge blod- var att lyssna på vad en dam på cykel hade att berätta om sin familjerelation -i all korthet men ändå-, att hon kanske inte hade någon annan att prata med och bara behövde berätta för någon så jag lyssnade engagerat :)

Sprang sedan in på Åhlens för att köpa lösnagelborttagning - så nu är mina långa fina naglar borta T__T - och råkade även köpa lite mer ansiktsmask ^^ 

Nu ska jag nog sätta mig ute på balkongen och lapa lite sol ^^ tar nog med mig ritblocket och pennorna :D

Fick en massa fina bilder av syster Bella som hennes kompis tog på vår grillfest häromhelgen :) många fina, men mina favoriter var ändå bilderna på Lo och Lillebror ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar