torsdag 27 juni 2013

Laddar

..japp, sitter här och laddar inför ännu en jobbnatt innan lite ledighet :D Kan ju säga att jag hade inte mycket tidsuppfattning i morse när jag kom hem :p kändes riktigt knasigt att lägga sig kvart i åtta och sedan kliva upp halv två.

Vi hade iaf en lugn natt på 109an, ska nog ha med mig en bok att läsa ikväll :p men igår gick ju tiden rätt fort ändå, vi kollade på film (Ego) och pratade en massa. Blev faktiskt inte så trött som jag brukat bli runt 2-3 på natten andra gånger då jag haft nätter på praktiker, så denna natten kanske går ännu bättre?

Idag tänkte jag faktiskt dra halv sex redan till sjukhuset, tänkte att jag skulle ge en sväng på gymmet. Det är ju så trist väder att springa i här så tänkte att jag tar löpbandet istället (:

Än har jag underhållit mig med Ellen DeGeneres, också har jag hittat en serie jag fastnat för; American Horror Story (är dock inget jag kommer att titta på innan läggdags ;)


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med, kanske man ska ta ett avsnitt till? ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar