onsdag 12 juni 2013

Kvällspass

Då var även första kvällspasset avklarat, har varit lika intressant de! Har varit med och sett när läkaren sätter en navelkateter..eller ja, såg slutet av det hela :p Annars har vi haft samma lilla patient som igår, som inte hade en riktigt lika bra dag som igår, stackars liten. En sån här (cpap) ligger vår patient i, så då kan man ju förstå att man inte alltid är så nöjd ''/


Just nu är jag helt slut i mina fötter och ben, har ont i smalbenen, frågan är om det är träningsvärk eller benhinnorna som spökar? Får ju minst sagt skylla mig själv att jag glömmer jobbarskorna i Karlshamn, då får man gott använda det som finns...converse! Blir ju en hel del promenerande, till och från jobbet (á 20min) och sedan en massa under passen. Tror minsann jag har gått nya gator och vägar hem varje dag :p kul att man kan variera sig lite (:

Nu ska jag faktiskt slänga upp mig i loftsängen..upp för ännu ett pass imorgon! Sen är det inte länge kvar till helgen, då kan man pusta ut lite och tänka över allt som man lärt sig, för nästa vecka blir det nytt att lära för då börjar min inskolning med sjuksköterskan! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar