tisdag 18 juni 2013

Produktiv var det ja...

Okej det blev inte riktigt som jag tänkt mig idag :p tänkte att jag skulle komma hem och vara väldigt produktiv o fixa lite här..men istället gjorde jag mig lite mat och somnade en timme istället, har varit så sjuukt trött idag! Men så kan det gå när man råkar somna alldeles för sen och bara får 4,5 h sömn ''/ :p sen har jag bara suttit och kollat på utlandsresor :p

Tänkte ju att jag skulle slänga upp lite bilder från helgen, men det får allt bli imorgon! Ska snart göra mig iordning för att sova, jobbar imorn sen är jag ledig torsdag, sen är det jobb ända fram till måndag! Så på min lediga dag får jag se till att vara lite mer produktiv :p

Så detta för istället för att bli ett innehållsrikt inlägg om helgens aktiviteter så blir det lite fattigt :p har inte ens nå nya bilder på mobilen att bjuda på. Får väl i dagarna se till att städa lite här med så att jag kan visa min lilla sommaretta ^^

Nu ska jag bara snabbt kolla igenom mina papper om legitimationssökning, har sölat å inte skickat in dem än, hoppas att nån på jobbet kan vara snäll och verifiera att jag är jag :p annars dröjer det ett tag innan jag kan få iväg det...typ nästa helg >.<

Aja, på återseende då! Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar