onsdag 26 juni 2013

Vänder dygnet

Känns konstigt att kliva upp tjugo i tolv i förmiddags, och fortfarande vara vaken, egentligen känns det som att jag borde gå och sova. Men behöver ställa om dygnet lite för att orka att jobba natt innan helgen (:

Så jag har idag roat mig med att springa i gassande sol, som tur var mer än hälften av rundan i skogen och skuggan så klarade mig undan det värsta, men 5 km blev det iaf :D efter en välbehövlig dusch satte jag mig på balkongen, och satt där ett bra tag...tror till och med jag fick lite färg ;p tror också att jag halvsomnade lite :p

Sedan kände jag att det började gassa lite föör bra, har druckit alldeles för lite med tanke på de 30+ som var ute! Så la mig på soffan..och råkade somna si sådär en timme xD

Jag har kommit in i en riktig filmtittar period! Jag vill se så mycket! :D så igårnatt tittade jag på Simon och ekarna -väldigt bra (Bill blir bara mer och mer lik sina bröder)! Och nu har jag just tittat klart på Hur många lingon finns det i världen? -också väldigt bra! :D


Nu tänkte jag faktiskt slänga igång nån film till ^^ Har ni några filmtips så får ni gärna dela med er :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar