måndag 17 juni 2013

Running nurse & a lots of firsts!

Efter en härlig helg tillsammans med familjen så återgår jag till NEO :) börjar min vecka med ett kvällspass, det första av många som faktisk sjuksköterska ^^ 

Har även fått till sommarens första övertid på ca 30min då jag sprang med på min första utryckning till operation..man behöver lite flås för att springa med kuvös genom halva sjukhuset vill ja lova ;p lämnade sedan över till natten, kan säga att även om det kändes tufft att "vara med" in action, så komma det kännas ännu bättre då man ha lite kött på bena att man verkligen kan hjälpa till :p

Så idag har det blivit en hel del "första moments" och fler ska de bli! Nu till exempel gör jag min första walk post :p skriver nämligen samtidigt som jag tar en promenad hem :)

Tänkte att i morgon efter jobbet skriva lite mer om vad jag hittade på i helgen :) 
Idag hämtade jag iaf ut mina efterlängtade jobbarskor, sååå skönt vill ja lova! :p
Men nu ska jag powerwalka sista biten hem så jag är riktigt trött å kan sova ^^ 
Dagens bild får bli min nyaste namnskylt ja fick hem i fredags..tror iaf inte jag visat den på bloggen innan :p

God natt alla där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar