torsdag 13 juni 2013

Tårta och skönsång

Nu har nästan hela första arbetsveckan gått, bara ett pass kvar. Idag har det varit rätt lugnt, har städat lite, bytt blöjor och titta på när det gjordes ett UKG (ultraljud av hjärta) på en liten tös, såg jättefint ut! (:
Vi har även blivit bjudna på violtårta från Tages konditori ;p då det var några stycken som nyligen fyllt jämnt, mycket gott var det, men fick då köra ett dubbelt träningspass som kompensation ;p

Det blev en promenad hem i regnet, tur att väskan är utrustad med paraply ;p ska bara komma ihåg att stoppa ner det igen imorn, ska visst regna lite till ''/
Hemma har jag nog stört mina nya grannar genom min "skönsång" xD sjunger ju hellre än bra! Men men, ibland kan det vara kul att ta i för full hals med :p

Annars har jag tränat lite (ska minsann få nån ordning på den här kroppen i sommar ;), skypat lite med Tage med den nya HD camen :p

Och nu har jag precis packat ryggsäcken för att så snabbt som möjligt efter jobbet imorn kunna ta mig till Sollefteå ^^ hänga med familjen lite :D
Nu är det väl dags att dra sin mot loftet, imorgon väntar sista passet som barnsköterska, och på måndag börjar inskolningen som sjuksköterska :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar