onsdag 26 juni 2013

Väntar på nattjobb

Sitter just nu görolös och bara väntar på att klockan ska bli åtta, för då ska jag pallra mig iväg till sjukhuset för mitt första nattpass, hoppas jag lyckas någorlunda med att vända dygnet, och att vi får en lugn natt.

Blev ytterligare en film igårkväll, nämligen Cockpit -riktigt rolig var den :p och idag tittade jag på The Imposter, en dokumentär om en pojke som försvann i Texas och "hittades" tre år senare i Spanien, bara det att det inte var rätt pojke, rätt intressant, men kanske inte nått jag varmt rekommenderar :p

Jag vet inte riktigt vad jag ska underhålla mig med...har en sån klassik "vill inte påbörja nått" känsla. Får väl underhålla mig med att glo på tv och kolla diverse reor på nätet, jag är så sjukt sugen på nya kläder, men det är ju så tråkigt att gå på stan själv :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar