tisdag 11 juni 2013

Inskolning och soffhäng

Då var första inskolningspasset avklarat på neonatalen. Det har gått bra, det har varit mycket att ta in, men avdelningen är inte jättestor så tror jag lär mig hitta snabbt. Jag har gått med barnsköterska idag, och lärt mig en hel del vettiga saker ^^

På vägen hem gick jag inom Swedbank för att fixa så att min lön kommer in på rätt konto. Satt nog och väntade på min tur i 15-20 min, och när jag väl kom fram så hade de redan rätt konto >.< aja, då vet jag iaf att lönen kommer rätt.

Sitter nu i min ensamhet och tittar på ullared, och är väldigt sugen på att skaffa sällskap..vad sägs om någon av dessa sötnosarna!? ååh hade velat ha allihopa! Men kan nog säga att 3 och 5 är favoriter ;D

1. Pitbull
2. Sibirian Husky
3. Engelsk Bullterrier
4. American Staffordshire Terrier
5. Amstaff
6. Chow Chow

Sitter även och funderar på om man ska försöka sig på att göra någon mat..men att äta med fingrarna känns inte jättelockande xD
Blir nog iaf att titta på en film ikväll, är sugen på att se Lilja 4ever igen, lyssnade nämligen på p3 dokumentär om den verkliga berättelsen i söndags när vi körde upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar