måndag 10 juni 2013

Första dagen!

Idag var då första dagen på Östersunds sjukhus! Jag har blivit visad avdelningen lite (blir mer imorn) också har vi haft lite utbildning, har lärt mig neonatal HLR och massa annat. Jag tror jag kommer att stortrivas ^^

För övrigt så känns det konstigt att vara i Östersund, känner mig lite vilsen xD men jag hittade iaf hem idag :p
Lägenheten är lagom stor/liten (19,5kvm), men vi städade ett bra tag igår när vi kom -_- och idag upptäckte jag att det inte finns några bestick...så  blir middag i form av bröd och juice för min del -må ju säga att det är lite nytt att bre mackor med fingret xD

Just nu är mitt största problem just nu är vart jag ska ställa bilen!! Alla parkeringar är förhyrda, och de för besökare är bara 24timmars...palla springa ut och byta plats varje kväll. Får heller inte tag i dem som har hand om området här, så blir att ta en runda kring kvarteret för att leta gratisplats och försöka nå dem igen imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar