torsdag 20 juni 2013

Lite ledigt

Då har man inlett lite ledighet :p ca två dagar, börjar igen halv två på fredag (:
Idag har det gått riktigt bra, rullat på mest hela tiden, men även haft lite soft tid :p har även fixat så att jag har inloggning i Obstetrix där man kan se förlossningsjournal mm. Jag har också nu skickat in alla papper för att ansöka om min legitimation..även blivit 700kr fattigare för de med -_- men det är de ju värt!

Hemma efter jobbet tog jag mig lite kraft att hänga upp det lånade duschdraperiet och fixa till lite annat här hemma (: det innan jag gjorde lite mat (som blev i det starkaste laget, till o med för mig!). Efter maten tog det inte lång tid innan jag däckade nån timme eller så på soffan xD Sen har jag mest bara degat, kollat på Coyote Ugly (var ju så länge sen sist), har även kollat massa på youtube om hur man bygger dockor :o xD Sånna fina som Marina Bychkova gör, ska ta reda på vad allt man behöver till bygget kan kosta, är såå sugen på att lära mig! :D


Ja.. som jag skrev igår, så tänkte jag lägga upp lite bilder från helgen. Var nämligen hos Andrea och Jonas i Junsele, där vi firade Christers 30års dag, det var mycket trevligt med lekar och grillning. Senare på kvällen var det även middag och fest.

På söndagen hade vi examenskalas med släkten för mig och Bella! Såklart ska lilla Lo skämmas bort med! ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar