fredag 24 maj 2013

Fast i Ronneby

Har stått nu 45-50min och väntat på bussen som skulle ersätta tåget eftersom det är sabotage på tågbanan mellan Ronneby och Karlskrona (därför kan man inte köra Malmösträckan?!) 
Det kom en buss, hoppade av folk från Karlskrona, sen stod vi bara där, chauffören hade inte alls fått veta att tågen neröver också var inställda. Så vi väntade bara på att han skulle få besked av sin chef...som han sedan fick var att köra tillbaka till Karlskrona! >.< 

Men tillslut kom 600-bussen som gå till Karlshamn, så nu sitter jag äntligen påväg hemåt!

För övrigt har dagen varit lugn, har briljerat med mina doppler skills xD och tagit lite blodprov :) var färdiga redan runt elva med det som skulle göras.

Nu ska jag bara hem och ta det lugn..pch ska nog banne mig skapa något..i mean it this time!! ;p

Får bli en gammal bild till detta inlägg då jag inte känner mig så foto-vänlig idag :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar