tisdag 28 maj 2013

Praktik och biobesök

Då var den allra sista praktikveckan påbörjad! Nu är det inte långt kvar :D

Igår var det lite mer fart på Vidablick, fortfarande inte stressigt som på sjukhusen men vi hade att göra :p 
Slutade vid halv tre, drog då hem och tog mig en powernap :) sedan så åkte jag och Tage iväg till Bromölla för att se The Great Gatsby 3D. Den var ruskigt bra må jag säga!! Rekommenderas!


Nu har jag precis satt mig på tåget, kan ju säga att det var skönare än att sitta hemma och lyssna på grannen som är igång för fulla muggar, skriker och kastar saker "/ har varit rätt lugnt ett tag så trodde nästan han flyttat..men sån tur hade vi inte >.< 

Efter dagens praktik blir det nog mest förberedande inför slutbedömningen..har fortfarande inte satt mig och målat/ritat..vad är det som är så svårt med att bara ta fram grejerna och börja??:p jaja, blir väl av nångång..hoppas jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar