fredag 17 maj 2013

Äntligen fredag!

Måste ändå säga att veckan har gått riktigt snabbt! Som hela denna praktikperioden har gjort, jag har bara två veckor kvar!! Helt sjukt!
Satt just och peppade lite inför examen genom att kolla efter namnskylt och annat roligt man kan behöva när man ska börja jobba :D just nu är jag inne på att hitta en ny kalender.

Denna dagen har varit riktigt lugn, som de flesta andra. Jag har varit rätt mycket själv då min handledare var iväg på möte nästan hela förmiddagen, men det gick ju bra (:

Hemma blev det att dra till Lidl och lite andra ställen för att jaga ny grill (känns inte jättelockande att grilla på rostigt galler?), men det gick inget vidare, så fredagsmiddagen fick tillagas i gammal hederlig stekpanna ^^ jag passade på att köpa hem lite gröt med, så det blev mangosallad till filén :D


Tänkte även denna fredagskväll bjuda på lite bilder från langosbakandet (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar