tisdag 21 maj 2013

Nationell klinisk slutexamination

Dagen började väldigt nervöst! Eller egentligen började nervositeten växa fram redan för några dagar sedan, men inatt har det inte blivit jättemycket bra sömn :p men, jag tog mig iaf iväg till Ronneby där det blev lite väntande och kaffedrickande innan den sista tentan skulle utföras.

Min sista examination gick ut på att förbereda, utföra och dokumentera/utvärdera en katetrisering av manlig sort (: det gick jättebra! Nervositeten släppte rätt snabbt, det var inte så läskigt som jag målat upp det att vara. Så nu är jag GODKÄND! Och kan med gott samvete beställa en namnskylt där det står Ellinor -leg. sjuksköterska :D (jag har visserligen slutbedömningen av praktiken kvar, men den ser jag inte som något hinder ;)
Firar detta med lite fika efter maten ^^


Kvällen får i övrigt bli lugn, tror jag ska ta och skapa något (: har varit sugen på att rita ett bra tag men inte kommit till skott :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar