fredag 31 maj 2013

Glädje och besvikelse

NU är jag hemma efter sista passet som sjuksköterskestudent! Känns helt knasigt att tänka på att man inte ska tillbaka till skolan efter sommaren :p men jag överlever nog ändå ;p

Kakorna jag bakade till praktiken gick verkligen hem, alla gillade dem och det var tur jag skrev ut och hade med mig receptet för många ville göra dem själva :D

Nu ska jag bara (nästan) ta det lugnt i en vecka, har visserligen en hel del inbokat nästa vecka på mina lediga dagar, bl.a. ska vi till veterinären med Chessie på måndag, kolla upp varför hon spyr så mycket :s


När jag kom hem så var det ju planerat att dra till Good Guy Tattoos drop in för att ge min själv en liten examenspresent. MEN dom hade inte tid med mig T_T och hon sa att den kändes för liten för att boka en tid för, så jag kunde komma tillbaka nästa fredag vid elva..men det kan ju bli svårt då jag har examen kl 12 :s
Sen gick vi till Black Magic för att höra om han hade tid där, men det hade han inte heller förrän nästa fredag ''/ så nu är frågan hur jag ska göra, vill ju ha den gjort så tidigt som möjligt innan jag börjar jobba, så funderar på att försöka hitta nån tid i Kristianstad på onsdag mellan lärarlunchen och klassfesten...hoppas! Hade ju verkligen sett fram emot att göra den idag! -__-

Så till tröst att jag inte fick en tatuering så köpte jag mig en Hänt Bild att bläddra i ikväll medans jag njuter av min Ben & Jerrys xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar