tisdag 14 maj 2013

Beslutsångest

Var ett tag jag skrev känner jag :p kan iaf uppdatera att lördagens langosbakande blev väldigt lyckat! Supergott blev det, och det var mycket enklare än jag trodde!


Både igår och idag har jag gått i en dimma av total beslutsångest! Jag har nämligen blivit erbjuden sommarjobb både i Karlskrona på gynekologisk avdelning, och i Östersund på neonatalavdelning. Jag vill jättegärna tacka ja till neo, hade varit a dream come true! MEN har ingenstans att bo där..bostaden som chefen kunde fixa (landstings lägenhet) skulle kosta mig 4200kr/mån...känns lite blodigt då det ska betalas hyra här nere med! Annars finns det bara vandrarhem som kostar ca 300kr/dygn, vilken blir SJUKT mycket!
Så frågan är om jag ska smälla typ halva lönen på att bo i Östersund, eller jag ska ta Karlskrona och tjäna lite mer och hoppas på att jag kan få neo jobb senare?
Väldigt svåra val! Och jag måste bestämma mig typ igår! Karlskrona vill ha svar för att skriva papper redan i veckan, medan Östersund verkar lite mer chill :p

 Blekinge VS Jämtland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar