torsdag 23 maj 2013

Fredag?

Ja det har banne mig känts som om det är fredag idag :p hade ju varit galet skönt! Men får kämpa mig igenom morgondagen med innan jag får slappa lite :p

Idag har det inte varit jättemycket att göra, tagit lite blodprover och ... tja vad mer har jag gjort idag?? xD dokumenterat lite, suttit på rond..sen fick jag sluta tidigare för att min handledare och alla andra skulle på APT möte.

Kom hem och satte mig en stund och kollade över min ekonomi, och kom snabbt fram till att jag behöver mer pengar xD så det fick bli en tripp till banken för att föra över lite pengar så jag kan överleva kommande månad i Östersund :p

Nu ska jag snart ta mig nått att äta, blir nog bara nudlar..är inte alls hungrig. Sen ska jag nog bara dega framför tvn tills det blir läggdags. Har tyvärr fortfarande inte blivit något skapande >.< måste bli skärpning på den kreativa biten :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar