torsdag 30 maj 2013

Färdigutbildad!

Idag är jag officiellt färdigutbildad sjuksköterska! :D Hade min slutbedömning, och det gick hur bra som helst! Nu är det bara att se fram emot broschutdelningen fredag nästa vecka! ^^

Hemma blev det lite ärenden på stan, handlade lite "pyssla-om-mig-själv-grejer", så nu under kvällen har jag varit snäll vid min hud :p och färgat håret..får se om det blir nått bra resultat imorgon när det torkat.

Nu ska jag lägga mig, upp klockan fem för sista praktikdagen. Jag ska bjuda på kaffe och kakor som jag bakade igår ^^ riktigt goda blev de!


Jag har även bestämt mig för att imorgon ska jag pallra mig till Good Guy Tattoos drop in för att införskaffa mig min allra första tatuering! :D

En snygg back piece liknande denna blir det...
...nää skoja bara! ;p bild kommer väl imorgon på the real deal! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar