måndag 6 maj 2013

Balkonghäng

Känns som det varit full rulle hela helgen, men egentligen har det nog inte varit de xD men i lördags var vi iaf hemma hos Tim, Bella och Julius för att fira de både förstas födelsedagar, särskilt Tim som nu är 25åring ;p
Det var mycket trevligt med grillat på altanen, massa snack samt kaffe och kaka ^^
Tänkte lägga upp tavlorna jag gjorde till födelsedagsbarnen (:

Till Bella;

 Till Tim;

Kom hem från praktiken rätt så tidigt idag, som vanligt. Men innan jag blev helt försoffad fick jag ett ryck och dammsugade samt städade av balkongmöblerna, så nu gör jag faktiskt premiär med att blogga från balkongen ^^ såå skönt har jag det i solen ;D
Bjuder på bilden, kan inte riktigt se här i solen om jag ser ut som ett fullständigt mongo eller inte xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar