söndag 26 maj 2013

Födelsedag och mors dag!

Idag firas kära sambos 26e födelsedag <3 han börjar bli gammal nu ;) Tänkte jag skulle ge min Tage frukost på sängen...men insåg snabbt att vi inte hade någon frukost xD det enda jag kunde komma på var omelett, men det var han inte sugen på, så det fick bli kaffe istället :P Hoppas du haft en bra dag älsk <3


Sen sysselsatte jag mig med att äntligen städa undan alla mina kläder som jag bara dumpat på golvet xD nu ska golvet minsann hållas klädfritt :p Plockade ett bra tag, tog även tag i hallen och stuvade undan alla vinterjackor, vantar och halsdukar :p

Efter allt städande så var det dags att göra sig redo för att köra till Kyrkhult så att Tage kunde gratta sin mamma, och så att hans familj kunde gratta honom (: där blev vi bjudna på go'middag och kaffe.

Hemma igen så blev det ett telefonsamtal hem <3 för att gratta mamma på morsdag <3 och även prata lite med pappa <3 Saknar familjen massor!!

Nu senaste halvtimmen eller nått har vi underhållit oss med att iaktta Nima som har varit livrädd för allt som rör sig. Hon har muckat med mina sandaler xD och varit väldigt skeptisk mot en penna, backade hela vägen får soffan till badrummet xD men nu verkar hon lugnat ner sig lite :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar