onsdag 15 maj 2013

Bitter!

Kan nog säga att jag inte kommer handla kläder hos Nelly på ett tag! Fick hem kläderna jag köpt idag, och INGENting (förutom en bh och ett par trosor) satt bra! T___T nog för att jag inte tränat lika hårt på sistone, men inte fasiken har jag gått och blivit så fet att jag inte kan ha XS/S i storlek??! Eller ens M i jeans! Beställde ett par leggings som måste vara helt fellevererad, de måste varit barnstorlek för inte ens S ska väl vara så korta att de sitter nedanför rumpan? Skulle jag ha dem i midjan ja då blev det helt plötsligt capri leggings, och det var INTE det jag beställde! Blir så sjukt less! Även fast jag vet att jag inte är tjock så blir man ju ledsen och nere när storlekar man vet att man har inte sitter bra...USCH! Just nu känns det som att jag aldrig kommer att hitta en examensklänning i tid >.<

Nej nog om de! Skickar tillbaka allt och fortsätter letandet!
Denna dagen har varit vääldigt lugn, började med möte på morgonen. Sedan åkte vi upp till boendet, och det enda vi hade på att-göra-listan behövde vi trots allt inte göra xD sen på eftermiddagen hade vi "föreläsning" om smärta och smärtskattning, höll på att somna, lärde mig inget nytt :p Men imorgon ska jag iaf få lära mig omläggning med vakuum pump (:

Nu ska jag nog spendera resten av kvällen med att fortsätta sökandet efter den perfekta examensklänningen :p finns en chans att det slutar med att jag kommer till kyrkan i en sån här ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar