onsdag 1 oktober 2014

Kalas i Sollefteå

Blev en tripp till Sollefteå för att fira lite födelsedag med nästan hela familjen -Bella var på vift i Västerås ;p- ! Riktigt trevligt och mysig ^^ Massa bus med Lo och Joar <3


Blev tårtkalas med mammas goda smörgåstårta på lördag, och söndagen blev det fika med faster Monica, hennes gubbe Einar och faster Solveigs Bosse, riktigt roligt att ses! Var väl si sådär fem år sedan! ^^ Vi får nog ta en tripp till Norge snart och hälsa på er Monica & Einar :D

Tage tog mod till sig att titta på skräck med mig och mamma ;p blev The Conjuring, gillade den, men tror inte det är det bästa jag sett!

Som födelsedagsbarn fick jag ju lite presenter med ^^
Av bästa mamma och pappa fick jag en Samsung Galaxy Tab 4 -!!- och en jättefin "kattsäker" ljuslykta <3


Och av Andrea, Jonas och barna fick jag en jättefin ljuslykta, som också visat sig vara kattsäker..än :p <3

Och av Tage fick jag i fredags rosor och ljuslyktor utöver en supergod middag i Turkiet ^^ <3

Blev en extra natt hos mamma och pappa med då jag insåg efter fem-tio minuters körning, att jag behöver införskaffa extraljus till bilen :p Var inte jätteroligt att köra i mörker när helljusen är som halvljusen borde vara xD

För övrigt har jag kommit tillbaka på jobbet, avklarat två av två nätter. Nu är jag lite ledig och laddar inför kvällspass hela helgen :p Skönt att vara tillbaka i vardagen!
Trodde nästan att fönstersnubbarna väldigt lägligt skulle knacka på precis när jag lagt mig nu efter nattjobben..men än har dem inte visat sig. Återstår att se när vi får nya fönster här.

Har också fått hem näst sista grejen från min eBay beställning -som gjordes för vääldigt länge sedan-, en jättemysig hösttröja ^^


Idag har varit en riktig soffdag :p bara degat och spelat spel på plattan ^^
Ska nog fortsätta med degandet, kanske spela lite Sims 4? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar