tisdag 14 oktober 2014

Möbel-letning & fönsterfix

Imorse minsann, då kom dom fönstergubbarna! Har känts lite awkward att bara sitta här febrig i soffan..har inte riktigt vetat vad jag ska göra :s dessutom tror jag inte att det gått så bra med min kurering när det har gapat två stora hål i väggen, därav varit gaanska så kallt här inne!

Skulle ha jobbat ikväll, men som sagt, är en väldigt seglivad feber jag åkt på "/

Har mest suttit och planerat massa pyssel och annat kul. Hade ju på g lite nya möbler..men vettefan vad det blev med det hela xD har försökt hitta möblernutanför blocket :o men möbler är ju svindyrt!! Varför!? >.<

Nu ska jag väl fundera på vad jag ska ha till middag, samt fortsätta mitt pysslande och planerande :)

Så här ser det iaf ut för närvarande i sovrummet :) jättefina fönster, men saknas lite lister :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar