tisdag 7 oktober 2014

Möss till salu

Jag och Tage har bestämt oss för att sälja mössen. Känns lite tråkigt, men vi hade nog lite för höga förväntningar på dem när vi köpte dem..eller Tage mest kanske, som gärna ville ha dem ute mycket och få dem så där super sällskapliga. Men det är rätt svårt att ha dem ute då man inte ens kan gå nära buren förrän katterna är där och försöker svinga efter dem :s
Jag gick med på att köpa dem mest för att dem är så darn söta :p det var lite av ett impulsköp kan man säga! Jag hoppas vi hittar ett bra hem åt dem iaf! Här kan du hitta annonsen för både möss, burar och tillbehör.





Och dessutom kan vi ju inte ha hur mycket djur som helst, särskilt med tanke på att på lördag får vi en ny familjemedlem här hemma ^^ ihihi n___n
Haha! Ja, vi är helt djurtokiga! Men dem är ju så himla söta allihopa. När jag väl har hus, måste jag nog ha en bondgård ^^ Så länge man tar hand om djuren man tar in så tycker jag det är lugnt. Sen skulle jag nog säga att gränsen går när man inte kan gå i lägenheten/huset utan att snubbla på något djur eller djurrelaterat, eller att det osar djur såfort man öppnar dörren...för det tror jag inte det gör hos oss? :s sånt kanske man inte känner själv? :o

Tja, vad har annars hänt under dagen..inte mycket skulle jag säga! Jag har mest degat i soffan. Med all rätt tycker jag, då jag sov så kasst inatt ;p blev visserligen en ca 30min nap för en stund sedan.
Men innan det har jag lurkat runt och hittat massa kul på Tradera, blir nog nått inhandlat av allt jag sparat...oftast sparar jag MASSOR, men budar kanske på två saker :p

Jag har också städat med Zola. Hon var oväntat nog vaken vid halv sex då jag tänkte städa hos henne, så hon fick sitta i mitt knä och ha det mysigt medan jag skrubbade ^^

Nej nu ska det kollas på Paradise Hotel...ja, jag är fast...jag skyller på Tage! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar