lördag 4 oktober 2014

Jobbhelg

Igår blev  jag hipp som happ ensam hemma, då Tage hoppade på flyget ner till Blekinge för kräftskiva :o :p är ju lite orättvist att jag jobbar...Tage äter ju inte ens kräftor ;p

Nu är det iaf bara ett pass kvar av min jobbhelg innan några dagars ledigt. Vette tusan vad jag ska göra med mina lediga dagar, är så trist att vara hemma själv :p Ska iaf försöka sälja av lite grejer här hemma, mössen bland annat ska få ett nytt hem, så om det är någon som känner sig sugen på att bli musägare så är det bara att hojta till :)

Just nu sitter jag mest och degar innan jag måste hoppa i säng för att orka upp imorgon. Gör mitt första inlägg från plattan dessutom, är lite klurigt att lista ut hur det fungerar..man tycker att blogger appen ska se lika ut trots enhet, men icke! Ser helt annorlunda ut på plattan -android- jämfört med apple. Så nu ska jag försöka  mig på att lägga in bilder :p todays outfit selfie ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar