söndag 12 oktober 2014

The new member!

Nu är han här! Vår lille nya medlem, en liten dvärgvädur i Havana -färgen..tydligen rätt ovanlig, iaf här uppe- (: Han är verkligen helgo! Lite smårädd i vissa tillfällen, men det tror jag de, komma till ett nytt ställe såhär! Och in dessutom :p Men han verkar trivas ^^

Vi har inte bestämt nått namn än, först var vi inne på Frasse, men när jag träffade han kändes han inte som en Frasse :p nu känner vi efter på Obbe -kort för Obelix- vi får se vart det slutar (: Har ni kanske några förslag?



Nu sitter han här bredvid mig och knaprar torkad banan ^^ såå söt!

För övrigt är jag ledig idag och imorgon. Behövligt med tanke på att jag låg med feber imorse när jag skulle sova efter nattjobb >.<
Ska ta mig en promenad till affären sen och köpa mig nått gott som tröst :p Under resten av dagen blir det nog lite ritande -börjar klia i målarfingrarna- också ska jag ta ner gardiner och stänger..för nu har dem ju sagt att dem antagligen kommer och fixar fönstrena med början imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar