måndag 13 oktober 2014

Fever monday

Har fortfarande feber, vilket suger! Men något som suger ännu mer, är att fönstersnubbarna inte kom idag heller! Dem sa ju att dem skulle komma på måndagen, nää..istället för att logiskt sett fortsätta med vår lägenhet, när de avslutde veckan med den ovanför och bredvid, så tar dem och börjar på  nedanför oss idag..! Vi lär inte få nå nya fönster -_-
Jisses säger jag bara!

Har inte hänt så mycket idag förrutom att jag klev upp lite innan sju för att vara påklädd och färdig när gubbarna kom... -__- drack en kopp kaffe men insåg rätt tidigt att dem inte skulle komma.
Så jag stökade på lite med djuren, gav lillen utan namn mer hö, gav vrålhungriga katter blötmat och sedan satte jag och lillen oss i soffan ett tag, löste lite korsord och titta på tv, tills jag blev supertrött och tog en nap xD

Fick hem ett brev med tops från Tobias Registret idag med xD ska topsa mig lite i munnen för att hamna i registret så mina stamceller förhoppningsvis kan hjälpa någon!

Har nyligen trotsat både feber och regn, har nämligen varit nere på Hobby Boden och stoor handlat! Här ska pysslas! Det var visst ett par storasystrar som gärna ville ha hemgjorda saker ;)
Men nu har jag myst ner mig i soffan igen, ska nog ta och göra mig lite te :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar