fredag 26 september 2014

Hemkommen från värmen

Då har man alltså landat i ett regnigt Sverige, visserligen mådde vi rätt gott när vi klev av planet då sista dagen i Turkiet var supervarm och klibbig :p
Vi har haft det riktigt gött! Varmt och skönt varje dag, har väl snittat runt 30 grader i skuggan varje dag. Vi har hittat på massa skoj, festat, spelat volleyboll, trippar in till city, åkt partybåt, festat lite mer och parasailat ^^

Hotellrummet, att man alltid hinner stöka ner -dock är detta bara lite stök- innan man kommer på att man vill ha en bild på rummet ;p

Utsikten från hotellrummet, hade även en stoor takterrass på vänster sida (:

Ena poolområdet, fanns även en pool på baksidan med rutschkanor.

Barnpoolen och poolloungen.

Fotade massa ute på en gammal sleten pir. Tage lyckades här snubbla -inte så konstigt då hotelltofflorna var superhala blöta- och skrubba upp hela armen >.< men det kunde gått värre..så både han och vi var nog tacksamma över att det bara blev skrubbsår.

Garderobssambo. Av någon anledning dras Tage alltid till garderoberna när vi är ute och reser :p

Häng på vår soliga balkong.

Utsikt från balkongen framåt kvällen.

Utsmyckning vid hotellentén.

Till skillnad från där vi var förra året -där det var fullt med streetcats- så fanns i detta området massa streetbunnies xD

Ett väldigt bra målararbete på ett hus i närheten av hotellet. Vårt fina hotell stod mitt i ett slumkvarter :s

Träffade massa trevligt folk i poolbaren -bl.a. dem här två nederländarna-. Majoriteten på hotellet var typ tyskar :p

På min födelsedag stod det en liten kaka inne på vårt rum, Complements from the hotel ^^

Var ute och flög parasailing med Tobbe på födelsedagen ^^


Tja, det var lite bilder från resan. Var ju så korkad att jag inte packade kameraladdaren -och märkte att jag bara hade halvt batteri kvar- så det blev inte jättemycket bilder från min kamera. Sån tur var hade Linnea med sig sin med (: finns lite andra bilder utlagda på min FB.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, blev helt plötsligt ensam hemma då Tage gick iväg på 'hemligt uppdrag' :o haha
Ska väl kanske börja möblera om här så fönstersnubbarna kan börja arbeta till veckan. Och kanske kolla vad vi ska ha för middag idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar