tisdag 21 oktober 2014

Återigen frisk!

Då var man så gott som frisk igen :) kan nog lätt säga att det här var den märkligaste febern jag haft :s feber som kommit och gått från söndag till fredagnatt och avslutades med den värsta huvudvärk jag någonsin haft! Natten till lördag sov jag riktigt kasst, inbillade mig att jag åkt på meningit :s hade känt mig konstig hela dagen med feber, yrsel, illamående, huvudvärk och sjukt stel i nacken..men på lördagen när jag vaknade var det i princip borta, ingen mera feber och bara ynkans känning av den där nackvärken. Som sagt, mycket märkligt!

Känns i alla fall skönt att vara tillbaka på jobbet. Började med två nätter, nu känner jag mig ganska sleten efter dem, har inte sovit så bra då jag när jag kommit hem 07 suttit och väntat på att det ska komma folk som ska besiktiga de nya fönstrena. Överraskades strax efter åtta i morse när det kom två stycken som skulle tvätta/putsa fönstrena åt mig..man tackar ja! ^^ sen vid två kom besiktningsgubbarna, så NU får jag äntligen ställa tillbaka alla möbler där dem ska vara!

Apropå möbler har jag ju utbytning av våra på gång ^^ hittat massa fint på blocket som ska köpas :D kul med lite ombyte i möbleringen. Hade bara suttit fint med antingen en större bil, eller en med dragkrok...inte för att jag kan köra med släp, men någon gång ska man väl lära sig det med :p

Nu ska jag väl ta mig i kragen och stöka lite här, får slå igång lite peppande musik så går det nog fort :) ska dessutom försöka komma på vad jag ska äta till middag..är så sjukt tråkigt attlaga mat och äta när man är själv.

Bjuder på en selfie tillsammans mid lilla kaninen, som för övrigt har ett  nytt namn på prov..Otto, I like it ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar