fredag 10 oktober 2014

Trött planerare

Det där med att försöka hålla mig vaken igår för att ställa om till nattjobb gick ju inget vidare xD försökte med att dricka lite kaffe när jag kom hem halv tio, men ändå däckade jag i soffan xD vaknade typ vid två haha. Har varit supertrött senaste dagarna, är det höstmörkret som ställer till det eller börjar jag bli sjuk? :o

Sov till tio i morse med, enda dagen denna veckan jag inte vaknat kl 7 av att dem kör omkring med skylifts här :p

Förmiddagen har typ bestått av lite försök till planering av nya möbler här hemma. Har hittat en del på blocket jag vill ha, nu återstår bara att se om grejerna finns kvar *håller tummar och tår*

Nyss var jag iväg till Matmästarn för att handla lite smått och hämta ut lite Traderavinster. Ett par skor som jag letat efter i flera år! Sjukt snygga och huur sköna som helst! Och en mysig tröja med texten Nowbody Knows ^^ är supernöjd.



Nu ska jag nog sätta mig och planera lite julklappar..några vet jag faktiskt redan vad de ska få ^^ De är så roligt att ge bort presenter! :D
Känns som jag har väldigt många bollar i luften nu, har många projekt jag vill pyssla med ^^ But I like it!
Ska också förbereda under kvällen för ankomsten av nya medlemmen imorgon ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar