måndag 16 juni 2014

Semester!

Gick på min 3 veckors semester klockan 07 i morse efter ett nattpass (: ska bli härligt att vara ledig. Men känns också konstigt att vara ledig så länge, är inte van det, detta blir min första riktiga semester, har ju alltid jobbat hela somrarna förr.

Har under min första lediga dag fortsatt att göra i ordning för avresa mot Blekinge, har börjat packa lite smått.
Kunde även pusta ut idag när posten damp ner i hallen..mitt paket innehållande nya sminket har kommit ^^ roligt! Nu är det bara en highlighter jag saknar, tänkte ta en sväng på stan imorgon.

Maybelline NY Fit Me Foundation 350 (för konturering, så ni inte oroar er att jag ska smeta hela ansiktet fullt med denna mörka foundation :p)
Maybelline NY Dream Smooth Primer
Rimmel Match Perfection Concealer
Real Techniques Core Collection Brush Set
Real Techniques Miracle Complexion Sponge

Vet inte riktigt vad jag ska fortsätta sysselsätta min kväll med..finns så mycket att hitta på xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar