söndag 8 juni 2014

Anniversary

Idag har jag och kära sambon Tage varit tillsammans i hela 5 år! ^^ Bästa fem åren! Känns helt galet, för fem år låter såå länge, men känns ändå som igår vi träffades. Nästan allt som hänt känns som igår haha, när vi bodde hos Tages familj i Kyrkhult, jag började min färd mot sjuksköterska, började kolla efter lägenhet i Olofström men slutade med en i Karlshamn ^^ och nu befinner vi oss här uppe i Östersund och har det gött, älskar dig Tage, så sjukt mycket, du anar inte! <3


Vår dag har bestått av en lång sovmorgon, sen satte jag igång med mitt målande. Just nu är inte alla sängbitar utspridda i vardagsrummet, utan jag har slagit målarläger i sovrummet ^^ blev rätt nöjd med resultatet, men är lite kvar, hade tänkt ta lite tid efter jobbet och innan Vårruset att fixa med nästa grej. Hoppas det blir bra!
(Även lampan fick sig ett dopp i färgburken)

Framåt kvällen fortsatte vi fira vår dag med hämtmat (båda var för trötta och slöa för att äta ute :p) från Chaow Praya River, riktigt fin kyckling med cashewnötter ^^ sen har vi bara myst i soffan till massa Big Bang Theory och Always Sunny in Philadephia (:

Morgondagens lunchsmoothie är gjord, fina ledighets lacket är borttaget från naglarna..tja, nu återstår bara att lägga sig och sova för att ladda om för en ny jobbvecka (:
Good night y'all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar