tisdag 3 juni 2014

Movienight och pedikyr

Då var nätterna avklarade för denna gången. Dock dröjer det inte länge innan nästa nattpass, torsdag till fredag, men då bara ett singelpass (:

Som länge idag med, gillade bättre när jag vaknade vid 11 tiden efter nattjobb, man får som mer ut av dagen :p kom i alla fall iväg och storhandlade, sedan har vi haft lite sent helgmys :p enchiladas till middag och efter det godis och filmtittande, blev Frozen och Lego Movie, båda suveränt roliga! ^^

Har även under kvällen haft lite pedikyr här hemma (: har aldrig riktigt tänkt på att måla tånaglarna, men tänkte..varför inte då jag inte kan göra fingernaglarna fina om vardagarna :p Så dem fick bli lite sommarfina ^^ Tänkte lägga upp en bild på resultatet, men insåg att fötter är riktigt fula xD oavsett om man piffar till dem med lack haha så jag håller det för mig själv, dessutom är min fötter fortfarande väldigt torra efter min 'Soft Feet' kur, men har verkligen blivit bättre än innan!

Kan bidra med en bild på nya skalet som kom idag istället ^^


Nu ska jag nog sätta mig och läsa lite innan läggdags ^^
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar