söndag 1 juni 2014

Nattjobb och sommarplaner

En natt av två avklarade. Natten som var gick väldigt snabbt tycker jag, och kände mig inte ens sömnig :p brukar alltid bli riktigt trött där runt 3-4.
Sov typ till tre idag, sen har jag faktiskt inte gjort mycket nytta xD är ganska så sleten. Fick smaka Tages nya baconstyle, stekta i farinsocker..inte så tokigt faktiskt!

Tanken var att vi skulle dra och handla, får väl se om det hinns med innan man ska sticka till jobbet. Ska i alla fall hoppa in i duschen innan arbetet kallar.

Har faktiskt gjort något (eller första steget iaf) idag som  jag velat göra vääldigt länge, har nämligen bokad tid för att fixa mina naglar ^^ tänkte börja min 3 veckors semester den 17/6 med en nagelförlängning :D blev en tid hos City Styling, tror det kommer bli riktigt bra!


Nu ska jag bara bestämma hur jag vill ha dem med. Men något somrigt och ljust iaf, funderar på något åt detta håller, plus någon liten dekoration (: vi får väl se ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar