tisdag 10 juni 2014

Ett år på 109an

Som misstänkt är jag ganska mör i kroppen idag efter ruset xD men helt klart värt det!
Sov rätt så länge i morse/förmiddags tills jag verkligen var tvungen att kliva upp för att hinna vakna till innan jobbet. Hann även fixa med lite disk och så innan jag rusade iväg.

Har återgått till lite lugnare tempo på jobbet idag, kanske lika bra det när man var så matt av värmen inne hos oss. Ändå satte jag mig på balkongen och åt min smoothiemiddag, där det var ännu varmare :p men hade gärna suttit där tills solen försvann..riktigt gött!
Idag är det för övrigt ett år sedan jag började på 109an, alltså ett år som utövande sjuksköterska :D på bästa arbetsplatsen jag någonsin haft! n___n
Detta till ära bjuder jag på bild 109 av 316 i min 'blandat' mapp ^^


Nu ska det slappas i soffan..eller först ska jag städa hos mössen. Sen ska jag bara ladda inför allt som ska göras imorgon om jag nu får halvpoäng och kan vara hemma (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar