lördag 7 juni 2014

Nattsvammel

Då sitter man vaken mitt i natten än en gång :p kan ju lätt bli så när man ska försöka stabilisera dygnsrytmen igen :p
men tänkte väl inte sitta uppe allt för länge, tänkte att jag ska få lite gjort imorgon. Ska bland annat få den där nedrans sängramen målad (sista varvet med roller), sen ska jag iväg och besikta bilen 11:40, också tänkte jag ju försöka få lite träning..måste verkligen gaska upp den biten! Känner mig rätt taggad för det just nu, får väl se hur man känner sig kommande dagar xD måste i alla fall mentalt börja inställa mig på vårruset som går av stapeln på måndag kväll, ska bli intressant!

Kom även att tänka på att jag har bara 6 arbetspass kvar innan min 3 veckorssemester! :D ska bli så skönt! Men är ändå lite förvirrad, för har nog inte ens fattat att det är sommar :p Sen känns det bara konstigt att vara ledig så pass länge, min allra första riktiga semester!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar