måndag 9 juni 2014

Jobb och vårrus

Efter typ ingen sömn alls inatt masade jag mig till jobbet i zombiemode. Två koppar kaffe piggade ändå upp någorlunda. Dagen på 109an har gått fort, började med lite morgonsysslor och rond, sen ner på op. för att ta emot barn från kejsarsnitt ^^ love my job! 

När jag kom hem slukade jag min lunchsmoothie som jag inte hann ta på jobbet. Sedan däckade jag i soffan. Var tänkt en powernap på 30min, men utifall att ställde jag klockan kvart i sex så jag med god tid skulle hinna byta om och gå ner för att träffa dem andra inför vårruset. Men icke! Jag vaknade 18:06 och fick panik xD var nätt och jämt jag fick med mig startnummerlappen :p 
Men tog mig till starten, och även till målet. Sa innan att jag borde kanske klara mina 5km på 35min, det gjorde jag ^^ 34:25 blev min tid :) 
Sedan gick vi till jobbets balkong och åt vår picknick, riktigt trevligt! Var bara lite varmare väder som fattades. 

Nu ska jag bara softa i soffan och bara vara nöjd med min första dag på den nya träningssatsningen, nu jäklar ska jag bli fit! ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar