torsdag 5 juni 2014

Ljuva studenttider

Sov länge för att ladda inför nattpass, vaknade lagom innan det första studentflaket rullade förbi ute. Hade nog inte kunnat undgå att dem är på gång kan jag ju säga, fönsterna skallrar här! xD Dem har jäkla bra krut i högtalarna, lite väl högt tycker jag..haha börjar man bli gammal? Dem lär komma ut från gymnasiet inte bara arbetslösa men nu också döva till på köpet xD
Aja, bra musik spelar dem iaf ;p
Tar väl ytterligare en nostalgitripp, bilder från när man själv var student.

Satt uppe rätt länge igår, råkade även lägga en beställning på lite nytt smink ^^ var först tänkt att jag skulle testa köpa genom shopUSA, men när allt var färdigt och jag hade en USA adress så funkade det inte med sidan jag skulle beställa ifrån, mycket trist för dem hade exakt dem saker jag ville ha. Har letat som en galning efter en viss Maybelline concealer, men den verkar inte finnas i Sverige än ''/

Nu ska jag nog äta lite brunch, sen tror jag det blir lite hemmaträning idag, orkar varken dra mig ut på springtur eller masa mig till gymmet >.< ska bli spännande hur det komma gå på vårruset på måndag xD har en känsla av att det kommer bli lite av en disaster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar