tisdag 17 juni 2014

Resestök och shopping

Blev sen kväll igår med massor av House MD tittande, vi har ju fastnat totalt ^^
Tog mig ändå upp vid åtta för att göra mig i ordning för att gå till City Styling och få mina naglar gjorda :D Var riktigt roligt! Är nöjd, men dem är helt klart lite tjockare än vad jag trodde dem skulle vara. Sen är dem inte helt jämna ovanpå, men det är inget som märks om man inte analyserar dem noga :p


Nu när jag sett hur det går till med gelnaglar så funderar jag på att beställa hem egna grejer att pyssla med ^^

Efter nagelfixet så gick jag en runda på stan, blev en hel del införskaffat :D


Garnier BB cream 
Versace Absolu parfym
Schampoo och balsam från Body Shop (kommer aldrig använda något annat i mitt hår!)
Maybelline Dream Lumi Touch Lightening Concealer
Två set ringar från Glitter
Hårnålar (som visade sig vara av den glesa sorten, alltså inte alls sånna jag skulle ha)
Små korgar som nu används i städskåpet för batterier, glödlampor och dylikt
Stor svart låda att förvara toarullar i inne i badrummet 

Annars fortsätter stöket inför resan imorgon. Nu har jag nog bara kvar att städa hos mössen, bada Zola och packa mitt sista (:
Mellan resestöket och House tittande så lyckade jag klicka hem ett par nya solglasögon (välbehövligt!), träbågar i Wayferer modell ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar