lördag 28 juni 2014

Holiday update

Den fortsatta semestern i Blekinge har bestått av lite slappande framför House MD, shopping, fest och spelande.
I onsdags körde vi lite vin och spelkväll på altanen. Riktigt trevligt må jag säga! Torsdagen drog jag, Tage och Linnéa iväg till Kristianstad för att hänga med bästaste Moa ^^ riktigt trevligt med tårtfika och shopping (: Köpte mig lite hårgrejer, ett par örhängen, en tröja och ett par byxor.


Har även fått lite fototips från Tages moster Solveig, så nu ska här köpas makrolinser och annat kul ^^ så kanske man får fart på fotande (:
Har egentligen många bilder att lägga upp..men eftersom jag inte har min egna dator med mig, där jag kan förminska bilden något, så tar det sån fruktansvärd tid att få in bilderna här, så blir bara en till att börja med..så får jag lägga upp resten när jag kommer hem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar