onsdag 18 september 2013

Update

Här vare ju dåligt uppdaterat! :p Blev rätt så sleten av mitt lilla nattpass, är inte det minsta avundsjuk på dem som gjorde fyra ;p

Har iaf varit ledig måndag och fredag, och inte gjort mycket vettigt alls! Särskilt inte på måndagen, sov ända till två (!), brukar inte sova längre än till elva då ja jobbat natt. På tisdagen sedan vaknade jag vid tiotiden av att det lät mycket märkligt ute i trapphuset och vid min dörr, när jag sedan gick ut en sväng så märkte jag att vi äntligen fått upp våra namn på dörren ^^


När jag var ute en sväng gick jag på stan för att hitta något fint att ge till kära syster Bella som fyllt hela 25 år ^^ Och hittade något som jag hoppas hon gillar (: Eller ja, hittade massor..men kan ju inte skämma bort henne ;p

Igårkväll så var jag hem till Ronja på lite fika ^^ blev kaffe, muffins å kakor också lite Idol (: Mycket trevligt!

Idag har jag klivit upp vid åtta, och var väldigt huslig och slog igång ugnen direkt för att baka lite kakor att ta med till jobbet ^^ (dem är alldeles strax färdiga -det är långtidskakor som tar 14h). Sen har jag mest suttit och ritat innan det var dags att gå till jobbet. Började passet med en lite utbildning -väldigt intressant!
Men nu är jag hemma igen, och väntar som sagt på att kakorna ska bli färdiga samtidigt som jag tittar på Breaking News -vad bra det blivit jämfört med hur det var första gången dem körde det! 

I och med att man går så mycket i arbetskläderna, och inte direkt är tillpiffad, så har jag då jag varit ledig försökt ta till mig Tages tips för att boosta självförtroendet, nämligen att piffa till sig lite mer även om jag bara ska gå hemma. Går väl sisådär, men något uppåt iaf.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar