söndag 15 september 2013

Histar och vampyrer

Vaknade halv tio idag, alltid lika skönt att vakna innan man tänkt sig och ändå känna sig utvilad, tänkte ju sova ända till elva idag! ;o
På förmiddagen har jag inte gjort särskilt mycke, kollat lite på tv, surfat runt lite, gjort mig iordning och pratat med Tage <3 Men utöver de så var det ju en sak som  inte händer varje dag (hade dock inte haft något emot om det hände varje dag ;) stod nämligen på balkongen och kikade på när Beridna Högvakten red förbi tillsammans med Livgardets Dragonmusikkår som spelade. Riktigt festligt!

Tycker dom är riktigt maffiga de där stora hästarna! Synd att man missade att dem hade dem uppställda på travet igår. Och synd att man missade musikkåren ikväll när de spelade med Hoven Droven...men hade kvittat om jag varit ledig, för såg senare att biljetterna ändå var slutsålda.

Sen jag kom hem från jobbet ikväll (alltså efter tio) så har jag mumsat lite skorpor och tittat på Byzantium, inte superbra, men vilka vampyrer kan egentligen stå sig mot Twilights? ;p
Nu ska jag snart dra mig mot sängen, ladda upp inför dubbelpass (kväll och natt) imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar