måndag 2 september 2013

Lediga måndag

Då var min första lediga dag nästan över, eller ja, beror ju på hur länge jag blir uppe inatt :p Har en känsla av att det kan bli sent :p

Idag har jag iaf varit nyttig, städat undan lite här, testat både nya dammsugaren och tvättmaskinen..och båda fungerade perfekt! Så nu har jag rent här, och tvätt hängande på varje garderobsdörr (och jag har rätt många). Jag har även betalat denna månads gigantiska räkningar! Det kostar att "bo" på två ställen ;p plus en bokad utlandsresa som skulle betalas, men nu är det gjort! Får snåla lite denna månaden ;p

Annars idag har jag mest läst, snart läst ut 3096 dagar. Har också tittat på Dear John -tyckte den inte var jättebra, The Lucky One var bättre (:

Nu sitter jag här med hårfärg fulla huvudet :p Hoppas det blir bra, är en aningen tveksam..annars blir det till att knata till ICA eller nått och köpa en räddningsfärg :p

För övrigt kan jag säga att det är rätt ensamt här hemma..inte ens en liten katt att prata med :o Så kan ju säga att jag verkligen ser fram emot septembers slut, dels för att jag fyller år, och för att då åker jag ner till Karlshamn för att hämta upp Tage och bohaget ^^ <3 Saknar sambon massor! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar