fredag 20 september 2013

Det hemliga projektet

Har jobbat kväll idag, hade med mig och bjöd på kakor såhär innan min första lilla semester (: Förhoppningsvis blir jag ledig imorgon, måste vara redo imornbitti ifall de ringer i mig, håller tummarna ;p Jag gör det ju inte lätt för mig om dem mot förmodan ringer tidigt imorgon, för här sitter jag fortfarande vaken och kommer på massa andra saker man kan göra istället för att sova xD

Jag hann iaf vara effektiv innan jobbet idag. Två maskiner tvätt hann jag med, hann även att städa lite här och var (:

Kan ju btw visa projektet jag smusslat med (: Nämligen ett porträtt på syster Bella som hon fick av mig i 25års present ^^ Dock hann jag ju ändra lite smådetaljer efter denna bilden togs, men ja..


Måste ju säga något om iOS7 jag med, verkar ju som vara en grej att man ska visa att man är med i svängarna ;p My verdict; I like it! :D


Nä istället för att sitta och planera blivande projekt av alla dess slag kanske man ska gå och lägga sig, så man får någon sömn om man nu måste jobba imorn :p
Gnight y'all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar