onsdag 11 september 2013

The Help

Idag var det INTE roligt att kliva upp, har sovit riktigt kasst inatt! Fick trösta mig med att imorgon kan jag ta sovmorgon, för då är jag ledig ^^
Men kom i alla fall iväg till jobbet, och där har det varit full rulle hela dagen! Avslutade passet med AP-möte.

Efter jobbet gick jag och Ronja en sväng på stan. Jag införskaffade mig en ny mascara (blev dock inte Manga som jag siktat in mig på, hittade den inte förrän jag redan köpt en annan), påsklämmor, fryspåsar och disksvampar, riktigt spännande shopping xD

Hemma igen har jag bara tagit det lugnt. Till maten blev det filmen The Help, en suveränt bra film! Alla borde se den! Jag vill även läsa boken!


Fick iaf ett trevligt samtal idag,  på måndag kommer det en som ska titta på lägenheten, så förhoppningsvis blir vi av med den! ;p

Nu ska jag nog sätta mig och skapa lite,  ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar